FAQ

 
KAN IK OOK BETALEN BIJ AFHALEN IN DE WINKEL?

Bestellingen kunnen contant of middels pinbetaling bij alle filialen van Kwakman worden voldaan. U kunt dus zelf kiezen of u betaalt via de website of bij het afhalen in de winkel. Let op! Het is helaas niet mogelijk om bij onze bezorgers te betalen.

 

ZIJN MIJN GEGEVENS WEL VEILIG OP DE WEBSITE WANNEER IK ONLINE BESTEL?

Bakkerij Kwakman werkt via een beveiligde server. Dit houdt in dat uw gegevens zeer goed beveiligd zijn. Boven in de webpagina in de zogenaamde (URL) website balk ziet u een slotje. Als dit slotje te zien is bevindt u zich in het pay safe gebied van onze website. Tevens kunt u veilig via IDEAL betalen in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

 

KRIJG IK EEN BEVESTIGING VAN MIJN BESTELLING WANNEER IK ONLINE BESTEL?

U ontvangt per e-mail een orderbevestiging van uw bestelling. Daarom is het belangrijk dat de gegevens op de juiste manier worden ingevuld.

 

IK HEB GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN TIJDENS MIJN ONLINE BESTELLING

Misschien staat de mail in uw spambox? Indien u geen e-mail ontvangen hebt, kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens de bestelprocedure en uw bestelling niet voltooid is. Check uw account of de bestelling hierin staat. Als dit niet het geval is kunt u het beste contact met ons opnemen .

 

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Wij streven er naar uw bestelling direct te verwerken. Indien aankopen geannuleerd worden vóór verzending, dan worden eventueel gemaakte kosten aan u doorberekend.

Indien aankopen geannuleerd worden tijdens het productieproces of tijdens bezorging kan de bestelling niet geannuleerd worden. Wel is het mogelijk om de bestelling op een ander moment te laten bezorgen (dit gaat altijd in overleg).

KAN HET BROOD ERGENS ANDERS WORDEN AFGELEVERD WANNEER IK DIT AANGEEF?

 

Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een alternatief bezorgadres opgeven.

KAN IK EEN GEWENSTE LEVERDAG DOORGEVEN?

 

Indien u de bestelling op een specifieke tijd geleverd wilt hebben kunt u dit aangeven op het bestelformulier. Dit is mogelijk door in het opmerkingveld de dag en tijd te vermelden.

 

WIE BEZORGT MIJN BESTELLING?

Bakkerij Kwakman bezorgt zelf het brood en banket bij het adres dat u heeft doorgegeven.

 

IK WIL GRAAG GROTE PARTIJEN BESTELLEN VOOR EEN BEDRIJF, IS DIT MOGELIJK?

Jazeker, neemt u daarvoor eerst even contact op met onze klantenservice. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

 

ZIJN ALLE PRODUCTEN OP DE WEBSITE OOK BIJ ALLE VESTIGINGEN TE VERKRIJGEN?

Het basisassortiment bij onze winkels is gelijk. Luxe producten, zoals speciale broden zijn beperkt op voorraad bij bepaalde vestigingen.